بیوگرافی زهره فیض اللهی در مردادماه سال 1336 در اصفهان در یک خانواده هنرمند چشم به جهان گشود و از همان اوان کودکی با نقش و نگارهایی که پدر وی بر روی ظروف مینا می آفرید آشنا شد و عملا از سال 1355 با جدیت به کار هنر میناسازی و تذهیب نزد پدر ( مرحوم استاد غلامحسین فیض اللهی ) مشغول و از محضر ایشان درسهای فراوان آموخت . همزمان در آن دوران علاوه بر تحصیل نزد استاد حسین هنردوست و استاد کاوش هنر مینیاتور را فرا گرفته و سپس مدتی در هنرستان هنرهای زیبا و سازمان فنی و حرفه ای مشغول به تعلیم رشته های فوق بوده است .
در ابتدای سال تحصیلی 73-72 با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنا به تقاضای علاقمندان به هنر ، به تعلیم در رشته های یاد شده در کلاس خصوصی خود نموده و روزانه 10 ساعت با قلم و رنگ سر و کار داشته و تاکنون تعداد زیادی شاگرد تعلیم داده است که هم اکنون مشغول به کار می باشند .
از سال 1386 تاکنون در دانشگاه هنر فارسان ، دانشگاه آزاد نجف آباد ، دانشگاه پیام نور مشغول به تدریس می باشد . تاکنون در نمایشگاههای متعددی که هنرمندان و سازمانهای مختلف تشکیل داده اند و همچنین نمایشگاههای خارج از کشور شرکت داشته است

keyboard_arrow_up